Puskajamit käynnistyivät Helatorstaina

Kesä on jo ovella ja viime vuoden tapaan Helsinki Klezmer Kapelyen soittajat jalkautuvat turuille ja toreille soittamaan Puskajamien muodossa kesän aikana. Kevään ensimmäiset Puskajamit soiteltiin pienkokoonpanolla Espan puistossa Helatorstaina, mukana laulamassa ja tanssimassa myös special guest star Goofy! Puskajamit ovat luonteeltaan hyvin yllätyksellisiä, mutta yritämme mahdollisuuksien mukaan informoida niistä täällä yhdistyksen kotisivuilla sekä yhdistyksen Facebook […]

Helsinki Klezmer Kapelye konsertoi Lempäälässä 26.5.

Helsinki Klezmer Kapelyen muusikoista seitsemän pakkasi sateisena sunnuntaipäivänä auton ja suuntasi Lempäälään Pyhän Birgitan kirkkoon, jossa osana Birgitta-viikkojen kokonaisuutta järjestettiin 26.5.2019 Klezmer-konsertti. Illan aikana kuultiin niin katkelma musiikkia viime syksyn musiikkinäytelmästä juutalaiset häät, kuin myös lauluja Odessan alueelta. Kiitoksia Lempäälän seurakunnalle ja kunnan kulttuuripalveluille konsertin järjestelyistä ja runsaslukuisalle innostuneelle yleisölle!