Kevään ja kesän terveisiä yhdistyksen bändeiltä!

Kevään aikana yhdistyksen bändit Helsinki Klezmer Kapelye ja Freilach mit Kneidlach ovat vihdoin päässeet taas esiintymään koronarajoitusten poistuttua niin julkisissa kuin yksityisissäkin tilaisuuksissa.

Valamo
Helsinki Klezmer Kapelye esiintyi Valamon luostarissa 20.-22.5.2022 järjestetyssä Duodecim-seuran seminaarissa. Ensimmäisenä iltana muusikot esittivät klezmermusiikkia seminaariväellä skaavilaisen illallisen yhteydessä ja toisena päivänä esitelmöitiin klezmermusiikin historiaa ja taustaa.
24B2F156-6C93-4290-97A4-5BDCF175BBFB

Helsingin elävät kadut
Lauantaina 26.6. Helsinki Klezmer Kapelye esiintyi
Helsingin kaupungin yhdessä World music schoolin ja Kansallismuseon kanssa järjestämässä Helsingin elävät kadut -tapahtumassa Kansallismuseon sisäpihalla. Tapahtumassa yhtyeen rumpali Murat opetti yleisölle klezmertansseja.
F6ACC7D2-526A-4CCD-B6EA-E2CE6F1F0B4A

Freilach mit Kneidlach
Kesäkuun alussa yhdistyksen PR-yhtye Freilach mit Kneidlach esiintyi useammassa yksityistilaisuudessa.

Kesän aikana liikkuessa suomen turuilla ja toreilla on syytä pitää silmät ja korvat auki, sillä koskaan ei voi tietää missä kulmauksessa Helsinki Klezmer Kapelyen soittajat ovat jammailemassa!

Lämmintä kesää kaikille!

Kuvat yhdistyksen muusikot