Osallistu Klezmer-musiikkikurssille!

Suomen Klezmer-yhdistys ry. juhlii 20 vuoden toimintaa ja järjestää sen kunniaksi klezmer-musiikkikurssin!

Kurssi soveltuu kaiken ikäisille. Klezmer-musiikin tuntemus ei ole välttämätön, mutta oman soittimen perusteet pitäisi olla hallussa.

Opettajina ovat Helsinki Klezmer Kapelyen muusikot: Antti Korhola, viulu, Tony Wallius, klarinetti ja Philip Holm, basso.

Kurssit pidetään torstaina 2.3. klo 17-20 ja perjantaina 3.3. klo 17-20. Lauantaina 4.3. pidetään klezmer-ilta, jossa kurssilaiset soittavat Helsinki Klezmer Kapelyen muusikkojen kanssa.

Kurssien ja Klezmer-illan paikat ilmoitetaan myöhemmin, mutta ne ovat kuitenkin pääkaupunkiseudulla.

Kurssit maksetaan 20€ yhdistyksen tilille FI7231313001219781. Viesti: Klezmer-kurssit. Paikan päällä voi maksaa myös päätteellä. Ilmoittautuminen 24.02. mennessä osoitteeseen: jacob_eva@hotmail.com

Eva Jacob

yhdistyksen puheenjohtaja