Violino Concerto

Kirjoituskutsu: Suomen Klezmer-yhdistys 20 vuotta -muistelukeruu

Kirjoituskutsu:

Suomen Klezmer-yhdistys 20 vuotta -muistelukeruu

Hyvät jäsenet ja klezmer-musiikin ystävät!

Vuonna 2023 tulee kuluneeksi 20 vuotta Suomen Klezmer-yhdistys ry:n perustamisesta. Juhlavuoden kunniaksi Suomen Klezmer-yhdistys ry. järjestää muistelukeräyksen, jossa toivotaan vapaamuotoisia kertomuksia, anekdootteja ja muisteluja, joita on tarkoitus koota yhdistyksen historiikkiin. Myös kuvat ovat tervetulleita!

Millaisia muistoja Sinulla on Suomen Klezmer-yhdistyksen toiminnasta näiden 20 vuoden ajalta? Oletko soittanut puskajameissa tai tanssinut Taidehallin Klubilla? Muistatko kaikki jamit, joita on järjestetty Bulevardin kahvisalongissa, Pianossa ja missä vielä? Miten Sinä olet päätynyt mukaan Klezmer-yhdistyksen toimintaan ja mitä klezmer Sinulle merkitsee?

Muistelut ja kuvat pyydetään lähettämään sähköpostitse osoitteeseen klezmeryhdistys(a)gmail.com

Ilmoitathan myös, saako Suomen Klezmer-yhdistys ry. julkaista lähettämäsi aineiston historiikissa ja saako nimesi mainita vai haluatko osallistua anonyymisti?

Toivomme aineistoa 1.5.2023 mennessä.

Suomen Klezmer-yhdistys ry.