Puheenjohtajan kirje 25.9.

Hyvät Suomen Klezmer-yhdistys ry:n jäsenet!

Toivottavasti olette pysyneet terveinä näin korona-aikana. Vallitsevasta tilanteesta johtuen myös Klezmer- yhdistyksen toiminta on ollut tauolla. Kesän aikana muusikot pääsivät kokoontumaan pihaharjoituksiin, jossa opimme monia uusia kappaleita ja laajensimme Helsinki Klezmer Kapelyen ohjelmistoa tulevia jameja ja muita esiintymisiä varten.

Marraskuun 2019 Helsinki Klezmer Festivaalin jälkeen vuoden 2020 jami-illat olemme pitäneet ravintola Papa Albertissa. Paikka oli erinomainen! Ravintolan oli tarkoitus aueta syyskuun ensimmäisestä päivästä lähtien, mutta valitettavasti se pysyy vieläkin kiinni.

Tällä hetkellä etsimme aktiivisesti vastaavaa paikkaa jamien pitämiseen ja ilmoitamme teille heti, kun sellainen paikka löytyy. Nyt kysyisin myös teiltä ehdotuksia: tiedättekö Helsingin keskustasta sellaista kahvilaa tai baaria, jossa voisimme järjestää jamit?

Kiitos avusta jo etukäteen!

Pysytään terveinä.

Lämpimin terveisin,