Helsinki Klezmer Kapelyen levynjulkaisukonsertti toukokuussa

Helsinki Klezmer Kapelyen levynjulkaisukonsertti lauantaina 6.5.2023 klo 19.00 Balderin salissa
osoite: Aleksanterinkatu 12, Helsinki
Liput 15€/12€  tuntia ennen ovelta tai etukäteen verkkokaupasta:  klezmeryhdistys.tapahtumiin.fi
Hyvät klezmer-musiikin ystävät!
Suomen Klezmer-yhdistys ry:n 20-vuotisjuhlavuoden kunniaksi Helsinki Klezmer Kapelye julkaisee CD-levyn. Levyn julkkarit järjestetään Helsingin Torikorttelin Balderin salissa (Aleksanterinkatu 12) lauantaina 6.5. klo 19.00. Konsertti kestää n. tunnin.
Konsertissa esiintyvät Helsinki Klezmer Kapelyen muusikot Mayim Alpert, Murat Ermutlu, Philip Holm, Eva Jacob, Mark Kislyuk, Antti Korhola, Annika Lyytikäinen, Juska Ojajärvi, Karoliina Paunonen, Dimitris Tatsis ja Tony Wallius.
Helsinki Klezmer Kapelyen CD-levyä on mahdollista ostaa heti tuoreeltaan konsertissa, ja julkkarikeikan jälkeen levy tulee myyntiin myös Klezmer-yhdistyksen nettisivulle.
Tervetuloa konserttiin!
Suomen Klezmer-yhdistys ry.